مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-28فرهنگي

ساترا باز هم سر زبان ها افتاد؛ از دفتر یادداشت تا ابهام در لایحه حجاب و عفاف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، با حواشی اخیر پیش آمده از برخی ناهنجاری ها در شبکه نمایش خانگی از جمله مجموعه «دفتر یادداشت» و همچنین برخی ایرادات لایحه عفاف و حجاب پیرامون مبهم بودن نام ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه .

- ساترا باز هم سر زبان ها افتاد؛ از دفتر یادداشت تا ابهام در لایحه حجاب و عفاف ماجرا تنظیم نبودن قوانین و مقررات و خلأهای قانونی است که به حفره هایی در جهت به نتیجه نرسیدن و عدم حل بسیاری از معضلات فرهنگی تبدیل شده، آیا ساترا نسبت به محتوای سریال نمایش خانگی دفتر یادداشت پاسخگوست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، با حواشی اخیر پیش آمده از برخی ناهنجاری ها در شبکه نمایش خانگی از جمله مجموعه دفتر یادداشت و همچنین برخی ایرادات لایحه عفاف و حجاب پیرامون مبهم بودن نام ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر) پیش آمده، بازهم جایگاه قانونی و عملی این سازمان به چالش کشیده شده است.

  متأسفانه ما عادت کرده ایم که مسائل را مقطعی و نقطه ای ببینیم و شاید همین امر باعث شده تا با یک بیان، نوشته یا حتی اتفاق ،همه متوجه مشکلات، کم و کاستی ها و ابهامات شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا باز هم سر زبان ها افتاد؛ از دفتر یادداشت تا ابهام در لایحه حجاب و عفاف

ساترا باز هم سر زبان ها افتاد؛ از دفتر یادداشت تا ابهام در لایحه حجاب و عفاف