مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-27اقتصادي

اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی کشور در ایران خودرو دیزل افتتاح می شود


Atros) ایران خودرو دیزل با ظرفیت تولید سالانه چهار هزار دستگاه، فردا سه شنبه با حضور وزیر صمت افتتاح و آماده بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- عضو هیات مدیره ایران خودرو دیزل ظرفیت تولید اتوبوس برقی ای-آتروس را سالانه چهار هزار دستگاه اعلام و اظهار کرد: برای تولید این محصول، از سالن های تولید اتوبوس دیزلی آتروس با تجهیز برخی ابزارهای مخصوص برای نصب باتری، موتور و نصب اتصالات برقی استفاده شده است.

مهدی بالو با اشاره به امضای تفاهم نامه تامین و تحویل 500 دستگاه اتوبوس برقی آتروس به وزارت کشور در سال جاری، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان امسال 100 دستگاه از این محصول تولید خواهد شد.

وی درخصوص مشخصات فنی محصول در مقایسه با رقبا خاطرنشان کرد: با بهره گیری از موتور پر قدرت با توان 350 کیلووات در حداکثر توان و 3500 نیوتن متر گشتاور بیشینه، قدرت و شتاب اولیه بسیار بالا رفته است، به طوری که حتی از نسخه دیزلی اتوبوس آتروس نیز بسیار قوی تر عمل می کند.

این محصول می تواند با استفاده از شبکه بی سیم به مرکز کنترل از راه دور متصل شود تا علاوه بر نظارت بر مشخصه های عملکردی، قابلیت اطلاع رسانی به راننده برای جلوگیری و برطرف کردن عیوب احتمالی نرم افزاری و سخت افزاری  نیز را دارا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی کشور در ایران خودرو دیزل افتتاح می شود

اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی کشور در ایران خودرو دیزل افتتاح می شود