مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 18:412023-11-24فرهنگي

وزیر ارشاد: 250 هزار مجوز کتاب در دولت سیزدهم صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در آیین رسمی اعطای لوح پایتختی کتاب ایران به سمنان که در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با این انتخابی که صورت گرفته است، فضای فرهنگی و حوزه کتاب و کتابخوانی در استان و شهر سمنان رونقی صدچندان بگیرد.

وی با تقدیر از همه افرادی که تلاش کردند تا شهر سمنان به در جایگاه بالای فرهنگی و تمدنی خود قرار گیرد، گفت: استان سمنان به لحاظ فرهنگی و تمدنی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و زبان ها و گویش های مختلف موجود در این استان نیز به شکل قابل توجهی اعجاب آور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان می گویند چطور می شود که در یک منطقه با فاصله های بسیار نزدیک این قدر قدرت زبانی و تنوع و کثرت گویشی در عین همگرایی و هم نشینی فرهنگی در کنار یکدیگر وجود داشته باشد و این مایه مباهات برای ایران اسلامی است.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز در هر جای ایران اسلامی یک بخش بسیار مهم از مجموعه های فرهنگی و عظمت تمدنی دیده می شود و این بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه کتاب بیان کرد: در حوزه کتاب با وجود فناوری های نوین و گسترش شبکه های اجتماعی با اتکا به پیمایش ها و اطلاعات موجود همچنان کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: 250 هزار مجوز کتاب در دولت سیزدهم صادر شد

وزیر ارشاد: 250 هزار مجوز کتاب در دولت سیزدهم صادر شد