مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-30اقتصادي

دبیرخانه دائمی ستاد بازآفرینی شهری همدان گشایش یافت


دبیرخانه دائمی ستاد بازآفرینی شهری استان همدان برای نخستین بار در کشور در ساختمانی مجزا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گشایش یافت.

- ایسنا/همدان امروز -پنجشنبه 9 آذر- دبیرخانه دائمی ستاد بازآفرینی شهری استان همدان برای نخستین بار در کشور در ساختمانی مجزا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گشایش یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این آیین، با اشاره به اینکه حمایت دستگاه های اجرایی برای اجرای پروژه های عمرانی موجب موفقیت این دبیرخانه می شود، گفت: 167 هزار هکتار از فضاری شهرهای کشور مشمول طرح بازآفرینی شهری می شود که 32 هزار هکتار آن مربوط به بافت فرسوده و تاریخی است.

محمد آیینی افزود: براساس سرشماری نفوس مسکن سال 1395 بیش از دو میلیون و 700 هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور وجود دارد و این موضوع یعنی مسکن ها سازه مناسب ندارند و در صورت وقوع زلزله مستعد آوار شدن هستند.

وی ادامه داد: این تعداد واحد شامل 49 درصد از کل محدوده بازآفرینی شهری می شود که 10 میلیون نفر از جمعیت شهری در این واحدهای مسکونی سکونت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی ستاد بازآفرینی شهری همدان گشایش یافت

دبیرخانه دائمی ستاد بازآفرینی شهری همدان گشایش یافت