مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-07ورزشي

نوا آمل با قعرنشینی به نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور رسید


تیم نوا آمل هفته هفتم و پایانی نیم فصل نخست سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور را به قعرنشینی در این مسابقات به پایان رساند.

- ایسنا/مازندران تیم نوا آمل هفته هفتم و پایانی نیم فصل نخست سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور را به قعرنشینی در این مسابقات به پایان رساند.

تیم نوا آمل در هفته هفتم این مسابقات روز پنجشنبه 16 آذرماه در سالن ورزشی شمال مرعش آمل میزبان تیم زنان سایپا و نتیجه این مسابقه را 3 بر صفر به میهمان خود باخت تا ششمین شکست این فصل نماینده مازندران در سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور نیز ثبت شود.

شاگردان فاطمه جانعلی پور در تیم نوا آمل در حالی در این بازی خانگی تن به این شکست داده بودند، که بنا به گفته مسئولان این باشگاه بیشتر بازیکنان این تیم تا شب قبل از مسابقه به علت بیماری توان بازی را نداشتند.

با این وجود بازیکنان تیم نوا که برای کسب نخستین پیروزی این فصل خود در خانه انگیزه های زیادی داشتند، در نیمه نخست عملکرد قابل قبولی برابر تیم پرمهره سایپا داشتند.

سایپایی ها که برای جانماندن از کورس تیم های بالای جدول به 3 امتیاز بازی برابر تیم نوا آمل چشم دوخته بودند، با وجود حملات دامنه دار و دفاع مستحکم تیم میزبان در نهایت یک بار در این نیمه موفق به بازکردن دروازه میزبان خود شدند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوا آمل با قعرنشینی به نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور رسید

نوا آمل با قعرنشینی به نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور رسید