مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-16سياسي

کاشت 200هزارنهال در ساحل بستانو بندرعباس


استاندار هرمزگان از کاشت 200 هزار اصله نهال در ساحل بستانو بندرعباس خبر داد و گفت: موج خوبی برای کاشت درخت در استان در قالب طرح هرمزگان سبز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز شنبه 25 آذرماه با حضور در ساحل بستانو بندرعباس در آیین کاشت 200 هزار اصله نهال حرا در این ساحل شرکت کرد.

  مهدی دوستی پس از غرس نهال در این ساحل اظهار داشت: درختکاری یکی از مهم ترین اقداماتی است که دولت بر آن تاکید دارد و ما هم در استان برای توسعه درختکاری برنامه ریزی مناسبی انجام داده ایم.

   وی افزود: موج خوبی برای کاشت درخت در استان در قالب طرح کلی هرمزگان سبز آغاز شده که می تواند به سرسبزی بیش از پیش استان کمک کند.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در حوزه درختکاری صنایع استان، ارتش، سپاه و ارگان های مختلف همکاری دارند گفت: یکی از قطب های آلایندگی استان، صنایع غرب بندرعباس هستند و می طلبد با توجه به آلودگی موجود از این طرح برای کاهش میزان آلودگی استفاده شود.

   وی با اشاره به اینکه در طرح درختکاری غرب بند به صورت ویژه دیده شده، تصریح کرد: نهال حرا در تولید اکسیژن و اثرات مثبت بر محیط زیست قابلیت های زیادی دارد بر همین مبنا به درختکاری در سواحل بندرعباس تاکید داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 200هزارنهال در ساحل بستانو بندرعباس

کاشت 200هزارنهال در ساحل بستانو بندرعباس