مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-13اقتصادي

سردار زهرایی: احداث مجتمع های آبرسانی 3 هزار روستا در کشور پایان یافت


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: احداث مجتمع های آبرسانی 9 هزار و 600 روستای سراسر کشور آغاز شده که تاکنون در بیش از3 هزار روستا عملیات احداث آن به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی روستای چرمه - نوده این شهرستان به نمایندگی از 49 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه استان، اظهارداشت: امروز افتخار این را داشتیم که در جمع اهالی خونگرم روستای چرمه شاهد افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی به طول 12.

5 کیلومتر خط تولید و سه منبع بتنی باشیم.

وی با بیان اینکه برای این پروژه بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد، افزود: 700 نفر از اهالی روستاهای چرمه و نوده از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: این پروژه در راستای تفاهمی است که در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با سازمان بسیج مستضعفین منعقد شد.

سردار زهرایی عنوان کرد: در این راستا بسیج سازندگی با همکاری فرماندهان سپاه و مدیران عامل آبفای استان ها نسبت به اجرای پروژه ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مرحله اول اجرای این پروژه ها از سال گذشته آغاز شد افزود: این پروژه ها در 9 هزار و 600 روستای سراسر کشور آغاز شده که در بیش از سه هزار روستا عملیات احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: احداث مجتمع های آبرسانی 3 هزار روستا در کشور پایان یافت

سردار زهرایی: احداث مجتمع های آبرسانی 3 هزار روستا در کشور پایان یافت