مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-30پزشكي

هنوز خودروهای 70 سال پیش در کشور استفاده می شود


با وجود اینکه عمر مفید یک خودرو پنج سال است، در کشور ما به عمر وسیله نقلیه توجه نمی شود و هنوز هم خودروهای 70 سال پیش مورد استفاده قرار می گیرد که این مسأله به خطر انداختن جان هموطنان است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود اینکه عمر مفید یک خودرو پنج سال است، در کشور ما به عمر وسیله نقلیه توجه نمی شود و هنوز هم خودروهای 70 سال پیش مورد استفاده قرار می گیرد که این مسأله به خطر انداختن جان هموطنان است.

  سرهنگ علی فکری پنجشنبه 9 آذر در سومین مجمع سلامت استان همدان، اظهار کرد: چالش تصادفات از بیماری های قلب و عروقی اهمیت بیشتری دارد به علت اینکه بیشتر افرادی که بر اثر بیماری های قلبی و عروقی جان خود را از دست می دهند بالای 50 سال سن دارند این در حالیست که بیشتر جان باختگان تصادفات نیروی مولد و جوان کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه هشت درصد از درآمد ناخالص کشور برای مجروحان تصادفات و 9 تا 11 درصد از بودجه کشور هزینه تصادفات می شود، افزود: متأسفانه سال گذشته سوانح رانندگی حدود 20 هزار نفر جان فوتی، 378 هزار مصدوم، مجروح و قطع عضو داشته که نسبت به آمار سال های گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کشورهای دیگر خودروهای بیشتری نسبت به ما دارند اما آمار تصادفات آنها بسیار کمتر است، توضیح داد: متأسفانه 30 درصد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز خودروهای 70 سال پیش در کشور استفاده می شود

هنوز خودروهای 70 سال پیش در کشور استفاده می شود