مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-02سياسي

آیت الله عاملی: پاداش اعمال و تکریم اصلی خیرین نزد خداوند است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تکریم اصلی از خیرین را خداوند متعال انجام خواهد داد چرا که اعمال آن ها در نزد باری حق تعالی بسیار ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم از موسسات خیریه که در مجتمع لاله برگزار شد، اظهار کرد: تکریم اصلی از خیرین را خداوند متعال انجام خواهد داد چرا که اعمال آن ها در نزد باری حق تعالی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اعمال خیر آن ها نزد خداوند است.

وی افزود: از شهرداری درخواست داریم سریعا باغ میدان بسیج را تعیین تکلیف کند و تندیس بزرگمردان خیر استان اردبیل که تعداد آن ها کم هم نیست در آن مکان نصب کند تا مردم با این عزیزان بیشتر آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: خیرانی در استان اردبیل داریم که جان و مال خود را فدای نیازمندان کرده اند و دغدغه آن ها کودکانی است که غذایی برای تناول ندارند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه خیرین استان اردبیل کارهای بسیار ماندگار و بزرگی را انجام داده اند، عنوان کرد: آرزو می کنیم تعداد موسسات خیریه افزایش یابد و شاهد گسترش فعالیت های امورات خیر در استان باشیم.

وی تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی در کشور، دوشیفته بودن برخی مدارس، آموزش در کانکس برای کشور ما کسر شان است، لذا نیاز است با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عاملی: پاداش اعمال و تکریم اصلی خیرین نزد خداوند است

آیت الله عاملی: پاداش اعمال و تکریم اصلی خیرین نزد خداوند است