مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-30سياسي

روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند باید اقدام به لوله کشی شوند


مشارکت مردم در اجرای طرح ها عامل رشد و پیشرفت کشور و این استان بوده و اقتصادی موفق است که بر پایه مشارکت مردم شکل گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح ها عامل رشد و پیشرفت کشور و این استان بوده و اقتصادی موفق است که بر پایه مشارکت مردم شکل گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری و معتمدین شهرستان سرباز اظهار کرد: مسئولیتی که بر عهده دارید باید برای آن تلاش کرده، مشکلات مردم را بررسی و با جدیت پیگیری کنید در این زمینه از ظرفیت های مردمی حتماً باید استفاده کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار مهمی برای رشد و توسعه است که باید از آن بکارگیری کرد، ساماندهی دانش آموزان و استفاده از توان آنها بویژه جوانان حتی در فرهنگ سازی باید مورد توجه همه متولیان و مسولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان سرشار از ثروت های خدادادی است و نباید لفظ محروم برای آن به کار ببریم، تاکید کرد: باید با کار و تلاش و استفاده از فناوری و خلاقیت شرایط استان را متحول کنیم.

وی تصریح کرد: دانش آموزان هنرستانی رشته های کشاورزی باید در قالب تعاونی زمین کشاورزی دریافت کنند و از همین سن کار و تلاش را بر روی زمین های کشاورزی به صورت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند باید اقدام به لوله کشی شوند

روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند باید اقدام به لوله کشی شوند