مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-21اقتصادي

افتتاح آب بندان «مازیاران» رامیان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی


آب بندان «مازیاران» شهرستان رامیان همزمان با سفر دوم رییسی و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- افتتاح آب بندان مازیاران رامیان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی ایسنا/گلستان آب بندان مازیاران شهرستان رامیان همزمان با سفر دوم رییسی و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آب بندان مازیاران در شهرستان رامیان ظهر شنبه 30 آذر 1402 با حضور دکتر نیازی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه، نصرتی، مدیر آب و خاک استان گلستان، جباری معاون آب و خاک، سوخته سرایی رییس مهندسی زراعی استان و کارشناس مسئولان آب و خاک استان و شهرستان و شورای و دهیاری مازیاران افتتاح شد.

طبق آمار کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی گلستان، آب بندان مذکور در سطح 14 هکتار و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید ابراهیم رییسی در چارچوب سفرهای استانی و در یازدهمین سفر استانی در دور دوم صبح امروز پنجشنبه وارد گلستان شد، رییس جمهور در این سفر دو روزه علاوه بر بازدید از خلیج گرگان و جزیره آشوراده، در آیین افتتاح متمرکز پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان و آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی و منطقه آزاد اینچه برون شرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آب بندان «مازیاران» رامیان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی

افتتاح آب بندان «مازیاران» رامیان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی