مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-06سياسي

نگاه تحولی همراه با کیفیت بخشی فعالیت ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مسئولیت پذیری باید در صدر اقدامات قرار گیرد، افزود: نگاه ما تحولی، کیفیت بخشی فعالیت ها و برنامه در قالب قوانین تکلیفی است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مسئولیت پذیری باید در صدر اقدامات قرار گیرد، افزود: نگاه ما تحولی، کیفیت بخشی فعالیت ها و برنامه در قالب قوانین تکلیفی است.

اعظم روانشاد امروز، 15 آذرماه در دیدار با حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه شهرستان دورود، با بیان اینکه نگاه تحولی را در برنامه های این اداره کل در دستور کار داریم افزود: نگاه ما تحولی، کیفیت بخشی فعالیت ها و برنامه در قالب قوانین تکلیفی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در حکمرانی فرهنگی اظهار کرد: حمایت از ایده های مردمی، تقویت حلقه های میانی و مؤسسات فرهنگی فعالیت های محله محور از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مسئولیت پذیری باید در صدر اقدامات قرار بگیرد تصریح کرد: لازم است با هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و تشکیل شوراهای فرهنگی و هیات های اندیشه ورز خدمات مؤثری را به جامعه ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تحولی همراه با کیفیت بخشی فعالیت ها

نگاه تحولی همراه با کیفیت بخشی فعالیت ها