مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-09اقتصادي

اختصاص 80 میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای تکمیل پل باقرشهر


با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و شهرداری تهران ، 80 میلیارد تومان برای تکمیل پل ورودی شهر باقرشهر اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری در هجدهمین جلسه این شورا با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شهرداری تهران برای حل معضلات شهرستان ری بهره ببریم، اظهار کرد: تکمیل پل ورودی شهر باقرشهر بعد از گذشت بیش از 10 سال و با همکاری شهرداری تهران در اصلاحیه بودجه 1402 تامین اعتبار شده و شهرداری باقرشهر هم مجوز تجهیز کارگاه را گرفته و با اعتبار و بودجه شهرداری تهران، اجرای این پروژه بزودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 80 میلیارد برای پروژه پل باقرشهر توسط شهرداری تهران در نظر گرفته شده است گفت: ما به عنوان یک وظیفه این را در شورای شهر و مدیریت شهری تهران جا انداختیم که در ازای مشکلات و معضلاتی که شهر تهران در شهرستان ری و شهرهای پیرامونی دیگر ایجاد کرده، خدماتی را باید بدهد و نگاه آقای زاکانی نیز در این خصوص نگاه کمک و یاری می باشد.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران از اجرای پروژه تعریض ورودی کهریزک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در محور کهریزک و از سمت ایستگاه مترو این شهر، یک گره ترافیکی به دلیل وجود زیرگذر بهشت زهرا(س) داریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 80 میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای تکمیل پل باقرشهر

اختصاص 80 میلیارد تومان توسط شهرداری تهران برای تکمیل پل باقرشهر