مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-03بين الملل

اعلام کشته شدن 60 نظامی اسراییلی از سوی حماس در غزه


جنگ غزه در شرایطی وارد پنجاه و هفتمین روز خود شده است که توافق آتش بس میان حماس و اسراییل تمدید نشد و حملات اسراییل علیه مردم غزه به صورت گسترده ای آغاز شد و امروز یکشنبه با شدت بیشتری ادامه داشته است.

- اعلام کشته شدن 60 نظامی اسراییلی از سوی حماس در غزه کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با انتشار بیانیه ای از کشته شدن حدود 60 نظامی اسراییلی خبر داد.

کتائب القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت، سحرگاه امروز (یکشنبه)، بعد از رصد محل استقرار ده ها نظامی ارتش اسراییل (60 نفر) در داخل چند چادر در شرق منطقه جحر الدیک در اطراف این چادر بمب کار گذاشتند.

طبق این بیانیه، ساعت 4:30 بامداد به وقت محلی بعد از انفجار بمب ها، یکی از نظامیان قسام برای از پا درآوردن نظامیانی که از این عملیات جان سالم به در بردند، به محل انفجار رفته و بعد از اتمام مأموریت به موضع خود بازگشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- واکنشی به این بیانیه نشان نداده و کشته شدن نظامیان خود را تایید نکرده است.

ارتش اسراییل در آخرین بیانیه خود درباره شمار تلفات نظامیان این رژیم در بعد از آغاز نبرد زمینی در غزه اعلام کرده 72 نظامی خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام کشته شدن 60 نظامی اسراییلی از سوی حماس در غزه

اعلام کشته شدن 60 نظامی اسراییلی از سوی حماس در غزه