مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-21اقتصادي

آغاز ساخت 10 هزار خانه روستایی در گلستان


در مجموع امروز سه هزار و 500 واحد مسکن نهضت ملی مسکن روستایی، بافت فرسوده و شهری تقدیم مردم گلستان می شود و عملیات اجرایی ساخت 10 هزار واحد مسکونی نیز در این استان آغاز خواهد شد.

-  همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان، ساخت 10 هزار واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علاوه بر این طرح، پنج هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن روستایی در روستای وحدت آق قلا به متقاضیان واگذار خواهد شد و هزار و 500 مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در مجموع امروز سه هزار و 500 واحد مسکن نهضت ملی مسکن روستایی، بافت فرسوده و شهری تقدیم مردم گلستان می شود و عملیات اجرایی ساخت 10 هزار واحد مسکونی نیز در این استان آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی که رییس جمهور را در سفر استانی دوم گلستان همراهی می کند در مراسم واگذاری پنج هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن روستایی در روستای وحدت آق قلا گفت: وام مسکن روستایی از 2 میلیارد ریال به سه میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده تا ساخت واحدهای مسکونی در روستاها تسریع شود.

مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در حوزه روستایی نیز اتفاقات خوبی در کشور افتاده است، به برنامه ریزی برای اعطای 22 هزار فقره وام مسکن روستایی در کنار واگذاری زمین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 10 هزار خانه روستایی در گلستان

آغاز ساخت 10 هزار خانه روستایی در گلستان