مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-25سياسي

ملاقات مجازی با مسئولان قضایی منجر به آزادی چهار زندانی شد


در دو هفته اخیر و در جریان برگزاری ملاقات های مجازی یاد شده، تعداد 40 نفر از زندانیان به صورت ویدئوکنفرانس با مسئولان ارشد قضایی استان تهران دیدار کردند که منجر به آزادی چهار نفر از زندانیان و تعیین تکلیف پرونده قضایی سایرین شد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در دو هفته اخیر و در جریان برگزاری ملاقات های مجازی یاد شده، تعداد 40 نفر از زندانیان به صورت ویدئوکنفرانس با مسئولان ارشد قضایی استان تهران دیدار کردند که منجر به آزادی چهار نفر از زندانیان و تعیین تکلیف پرونده قضایی سایرین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در راستای تکریم مراجعان ، استماع بدون واسطه مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی اصحاب پرونده ها و رفع نواقص احتمالی و تسهیل فرایندهای قضایی با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و جمعی از معاونان و مسئولان ارشد قضایی دادگستری کل استان تهران برگزار شد.

در جریان این جلسه از دیدار مردمی، رییس کل دادگستری استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در جریان برنامه ملاقات مردمی امروز، علاوه بر مراجعان، با تعدادی از زندانیان نیز به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مجازی با مسئولان قضایی منجر به آزادی چهار زندانی شد

ملاقات مجازی با مسئولان قضایی منجر به آزادی چهار زندانی شد