مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-20حوادث

کشف بیش از 85 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با استان هرمزگان


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف پیش از 85 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک با استان هرمزگان خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

- سرهنگ سید علی میراحمدی (29 آذرماه) اظهار کرد: برخورد قاطع و بی امان با سوداگران مرگ از طریق اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا ماموران عملیات ویژه این ، پلیس سرنخهایی از انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مرزهای شرقی کشور به استان هرمزگان به دست آوردند که در پی آن هماهنگی های لازم درون و برون سازمانی برای دستگیری این افراد انجام شد.

سرهنگ میراحمدی ادامه داد: اجرای عملیات دستگیری اعضای این باند توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی و لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان سمنان صورت گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان به شناسایی دو دستگاه خودروی سواری توسط ماموران اشاره و اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده و برقراری تور ایست و کنترل هر دو دستگاه وسیله نقلیه متوقف و سه نفر دستگیر شدند.

به گفته میراحمدی، پلیس ضمن بازرسی خودروها در مجموع 85 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از این سوداگران مرگ کشف و ضبط کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 85 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با استان هرمزگان

کشف بیش از 85 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با استان هرمزگان