مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:412023-11-27حوادث

جنایت علیه بلوط با همراهی دستگاه قضا کرمانشاه رو به پایان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیمور بلینی رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه امروز با اعلام تشدید گشت زنی در عرصه های طبیعی، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از جرائم زیست محیطی و اجرای طرح نابودی کوره های زغال فیروزآباد ، 9 دهنه کوره زغال در محدوده روستاهای پشت کاو، دیوند، گاومرده، انجیرک و کله گوشی بخش فیروزآباد توسط همکاران پاسگاه ویژه منابع طبیعی تخریب شده است.

وی با اشاره به موضعی سخت گیرانه در برابر سوزاندن چوب های بلوط و تولید زغال، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که در حوزه منابع طبیعی، عده ای سودجو با اشتباه خطرناک، احداث چاه های سیاه و پول کثیف، آینده فرزندان فیروزآباد را دود کنند.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه افزود: نیروهای متعهد منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه، با تمام توان خود همراه نیروهای نامحسوس طبیعت دوست بومی، تولید زغال در فیروزآباد را برای سودجویان به کابوسی وحشتناک تبدیل خواهند کرد و اعلام می کنم که جنایت علیه بلوط با همراهی دستگاه قضا رو به پایان است.

  وی گفت: شماره 1504 پل ارتباطی یگان حفاظت منابع طبیعی استان با مردم شهرستان، به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش تخلفات در حوزه منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت علیه بلوط با همراهی دستگاه قضا کرمانشاه رو به پایان است

جنایت علیه بلوط با همراهی دستگاه قضا کرمانشاه رو به پایان است