مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-15سياسي

چهار دعای حاجت روایی معروف


دعا روح عبادت و یکی از بهترین راه های ارتباط با خدا در دین اسلام می باشد، دعا یعنی خواستن و خدا را خواندن، خدا را نزدیک خود احساس کردن و حرف دل را با او در میان گذاشتن، - در واقع دعا نور آسمان و زمین و بهترین راه کمال و رسیدن به اهداف متعالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نمناک، در کتاب های دینی ما شیعیان دعاهای مجرب و سریع الاجابه زیادی از امامان معصوم (ع) و اولیاء الهی نقل شده است که میتوان برای رفع مشکلات، حاجت روایی، افزایش رزق و روزی، شفای بیمار، آرامش و.

به آنها رجوع نمود البته در کتبی همچون مفاتیح الجناح، قرائت چند دعا با تاکید بیشتری سفارش شده اند که شامل زیارت عاشورا، دعای عهد، زیارت آل یاسین و دعای فرج و.

هستند که در شرایط خاص و برای رسیدن به حاجت های ضروری خوانده می شوند.

زیارت عاشورا از مهمترین دعاهایی که ائمه معصوم و پیشوایان دینی خواندن مداوم آن را توصیه کرده اند، زیارت عاشورا است که تاثیرات سازنده و بسیاری برای افراد دارد.

در کتاب مفاتیح الجنان ، قبل از متن زیارت عاشورا، حدیثی از امام باقر (ع) نقل شده است که می فرمایند: این دعایی است که فرشته ها آن را می خوانند و پروردگار در قبال خواندن آن، صدهزار هزار درجه می نویسد و مانند کسی خواهی بود که با امام حسین (ع) شهید شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار دعای حاجت روایی معروف

چهار دعای حاجت روایی معروف