مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-16اقتصادي

چشم انداز طرح تکام بهره مندی از ظرفیت روستاهاست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چشم انداز طرح تکام، بهره بندی از ظرفیت های روستاهای استان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چشم انداز طرح تکام، بهره بندی از ظرفیت های روستاهای استان است.

جهانگیر شاهینی افزود: در راستای پیشرفت همه جانبه روستاهای کشور به عنوان مبادی مهاجرت به شهرها که آثار منفی اقتصادی و فرهنگی از جمله خدشه به امنیت غذایی و محو فرهنگ تمدن ساز روستا را به دنبال دارد و همچنین برای تدوین الگوی مهاجرت معکوس بر مبنای تقویت حکمرانی روستا طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) در شورای اجتماعی وزارت کشور مصوب و به استان ها ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: دولت در تلاش است تا با بررسی ابعاد مختلف این طرح، نگاه ها به سوی توانمندسازی مردم و استفاده از ظرفیت های مختلف روستا معطوف شده تا علاوه بر بازگشت روستاها به هویت اصلی خود، زمینه مهاجرت معکوس فراهم شده و روستاها به کانون برنامه ریزی و اجرای طرح های توسعه اقتصادی تبدیل شود.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سیری که در طرح تکام(توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه) هدف گذاری شده، پیشرفت همه جانبه روستا و پایداری استقرار روستاییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز طرح تکام بهره مندی از ظرفیت روستاهاست

چشم انداز طرح تکام بهره مندی از ظرفیت روستاهاست