مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-19سياسي

کرمانشاهیان کشتار مردم غزه را محکوم کردند


تجمع کرمانشاهیان در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه، همزمان با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه تجمع کرمانشاهیان در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه، همزمان با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

این تجمع، عصر امروز(28 آذر) در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل در غزه، همزمان با تشیع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

مردم کرمانشاه در این مراسم پس از تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “ مرگ بر اسراییل”، “حمایت از فلسطین سفارش امام است” و “فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، اسراییل اسراییل در به درت می کنیم” ضمن محکوم کردن جنایت های اسراییل، حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

“ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده”، “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست” و “حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست” از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در این مراسم بود.

غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در این مراسم که متبرک به حضور یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان کشتار مردم غزه را محکوم کردند

کرمانشاهیان کشتار مردم غزه را محکوم کردند