مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-03اقتصادي

توزیع بیش از 8 میلیون لیتر نفت برای مصارف خانگی روستایی در زنجان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع شده است.

حمید حبیبی صبح امروز (یکشنبه، دوازدهم آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی در برخی از مناطق استان، عملیات ارسال و ذخیره سازی نفت سفید مورد نیاز خانوارهای نفت سفیدسوز در مناطق سخت گذر از ابتدای خردادماه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد که سهم این روستاها نزدیک به 4 میلیون لیتر نفت سفید است.

وی با اشاره به فعالیت فروشندگی های روستایی، تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در حال حاضر با داشتن سه ناحیه و 170 فروشندگی مسئولیت تامین و توزیع فرآورده های نفتی را برعهده داشته و سوخت مورد نیاز حدود 12 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید ساکن در 232 روستای غیر بهره مند از گاز طبیعی توسط 100 نفتکش فعال در این حوزه تامین می شود.

حبیبی یادآور شد: این در حالی است که علاوه بر توزیع نفت سفید بین خانوارهای نفت سفیدسوز، همه فروشندگی ها برای فصل سرما اقدام به ذخیره سازی فرآورده در مخاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 8 میلیون لیتر نفت برای مصارف خانگی روستایی در زنجان

توزیع بیش از 8 میلیون لیتر نفت برای مصارف خانگی روستایی در زنجان