مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-06فرهنگي

رضا عطاران رکوردهای فروش 1402 را می شکند؟


رضا عطاران یک سال پس از «انفرادی»، با فیلم جدید کیانوش عیاری به سینماها آمده و قرار است تا آخر سال هم با یک فیلم دیگر روی پرده سینماها باشد.

- رضا عطاران یک سال پس از انفرادی ، با فیلم جدید کیانوش عیاری به سینماها آمده و قرار است تا آخر سال هم با یک فیلم دیگر روی پرده سینماها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا عطاران تابستان سال گذشته مقابل دوربین کیانوش عیاری رفت تا این کارگردان 6 سال پس از کاناپه توقیف شده، ویلای ساحلی را بسازد.

او در این فیلم یک بار دیگر پژمان جمشیدی را در کنار خود دارد و همین ترکیب سبب شده ویلای ساحلی یک فیلم کمدی تصور شود، در صورتی که اینطور نیست و کارگردانش آن را بیشتر یک فیلم با داستانی شیرین معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: کیانوش عیاری در تدارک ساخت چند سوژه خاص عطاران در دهه 90، در بیش از 20 فیلم سینمایی بازی کرده که از بین آن ها دو فیلم روشن و شیشلیک هنوز اکران نشده اند و از امروز 15 آذرماه تازه ترین فیلم او در دهه ای جدید، راهی اکران شده است.

عطاران در سال 1399 با دو فیلم روشن به کارگردانی روح الله حجازی و شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان در جشنواره فجر حضور داشت که روشن ، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برایش به همراه داشت و قرار بود پس از چند سال وقفه و عبور از سد ممیزی ها در همین پاییز امسال اکران شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا عطاران رکوردهای فروش 1402 را می شکند؟

رضا عطاران رکوردهای فروش 1402 را می شکند؟