مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-22سياسي

در سفر نیم روزه عزت الله ضرغامی به اصفهان چه گذشت؟


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در روز نکوداشت اصفهان و به منظور افتتاح هتل چهارباغ، بازدید از کارخانه ریسباف، بازدید از قلعه مورچه خورت و همچنین افتتاح مجتمع گردشگری پارتاک در شهرستان شاهین شهر به استان اصفهان سفر کرد.

- ایسنا/اصفهان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در روز نکوداشت اصفهان و به منظور افتتاح هتل چهارباغ، بازدید از کارخانه ریسباف، بازدید از قلعه مورچه خورت و همچنین افتتاح مجتمع گردشگری پارتاک در شهرستان شاهین شهر به استان اصفهان سفر کرد.

در این سفر نیم روزه که امروز چهارشنبه (یکم آذرماه) انجام شد، مانند سفر گذشته سید عزت الله ضرغامی، هیچ گونه هماهنگی از سوی روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با رسانه های استانی انجام نشد و این اداره تنها شب قبل و از قول حمیدرضا محققیان، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به خبر ورود عزت الله ضرغامی اشاره و اعلام کرد که اولین هتل 5 ستاره اصفهان متعلق به بخش خصوصی با حضور مهندس عزت الله ضرغامی در شهر اصفهان افتتاح می شود.

وی در ادامه سفر نیم روزه خود به استان اصفهان، به شهرستان شاهین شهر و میمه سفرکرده و ضمن افتتاح مجتمع گردشگری پارتاک در این شهر، از مجموعه عظیم ارگ تاریخی روستای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر نیم روزه عزت الله ضرغامی به اصفهان چه گذشت؟

در سفر نیم روزه عزت الله ضرغامی به اصفهان چه گذشت؟