مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-03اقتصادي

هشدار جدی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به مدیران


سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسانسورهای غیر استاندارد عمومی و دولتی استان توسط کارشناس استاندارد پلمب می شوند.

- سید مسلم حسینیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به بازدید از آسانسورهای اماکن دولتی و عمومی گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات جانی در موقع بهره برداری، علاوه بر بازرسی اولیه، بازرسی های ادواری سالیانه نیز برای تمامی آسانسورها الزامی است و در صورت وقوع حوادث و سوانح احتمالی مسوولیت مستقیم بر عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور خواهد بود.

سرپرست اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای استاندارد سازی آسانسورهای مراکز عمومی و دولتی،کارشناسان استاندارد پس از بررسی وضعیت آسانسورها به دلیل رعایت نکردن بندهای بحرانی بی توجهی به اخطارهای متعدد اقدام به پلمب آسانسور یک هتل آپارتمان و یک ساختمان پزشکان این استان کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسور، همه مدیران ساختمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی باید برای استانداردسازی آسانسورهای واحدهای خود اقدام کنند.

این مسوول  نیز با تبیین اهمیت استانداردسازی آسانسورهای اماکن عمومی و دولتی، افزود: علاوه بر تاییدیه اولیه آسانسورها، دریافت تاییدیه ایمنی ادواری، نکته ای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به مدیران

هشدار جدی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به مدیران