مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-05ورزشي

تلاش برای ماندن در کورس قهرمانی در تقابل ایفاسرام با گیتی پسند


در دهمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران دو تیم ایفاسرام اردکان و گیتی پسند اصفهان در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برای نزدیک تر شدن به صدر جدول به مصاف یکدیگر می روند.

- ایسنا/یزد در دهمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران دو تیم ایفاسرام اردکان و گیتی پسند اصفهان در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برای نزدیک تر شدن به صدر جدول به مصاف یکدیگر می روند.

هفته دهم مرحله مقدماتی مسابقه های والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر و رامسر پیگیری می شود.

شاگردان علیرضا طلوع کیان که با کسب شش برد و داشتن 18 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند، از ساعت 16 روز چهارشنبه، 15 آذر ماه در سالن آیت الله خاتمی اردکان از نماینده شهر اصفهان پذیرایی خواهند کرد.

نماینده اردکان که هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مقابل سایپا به پیروزی رسید، در این دیدار در اندیشه کسب هفتمین برد خود در لیگ است و در صورت تحقق این هدف با سه امتیاز، به رتبه دوم جدول صعود خواهد کرد.

در آن سوی میدان، گیتی پسند اصفهان با کسب هفت برد و داشتن 20 امتیاز، یک پله بالاتر از میزبان خود در رده دوم جدول قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ماندن در کورس قهرمانی در تقابل ایفاسرام با گیتی پسند

تلاش برای ماندن در کورس قهرمانی در تقابل ایفاسرام با گیتی پسند