مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:012023-11-27سياسي

آملی لاریجانی: تمدن غرب از فرهنگ شهید و شهادت فهمی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله صادق آملی لاریجانی امروز ششم آذر ماه در نشست هم اندیشی با جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، نخبگان و تشکل های ایثارگری مازندران، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب، تمدن اسلامی در کشورمان شکل گرفت و اساس دشمنی غرب، آمریکا و متحدانش با نظام اسلامی نیز ناشی از همین امر است.

وی افزود: سران استکبار از تمدن نوین اسلامی که به برکت خون پاک شهدا در کشورمان شکل گرفته، در هراس و به این فکر هستند که تمدن اسلامی را چگونه از بین ببرند و برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود نیز تمام امکانات و ظرفیت های خود را نیز بسیج کرده اند.

آیت الله لاریجانی خاطرنشان کرد: دشمنان با به راه انداختن شبیخون فرهنگی، قصد دارند که تمدن نوین اسلامی را از بین ببرند غافل از اینکه این درخت تنومند که ریشه در اعماق زمین و دل های ما دارد، با خون پاک شهدا آبیاری، شده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به برکت خون پاک شهدا و زنده شدن تمام ارزش الهی و انسانی، ایران اسلامی اکنون به عنوان محور مقاومت شناخته شده است و تمدن غرب از فرهنگ شهید و شهادت هیچ شناخت و فهمی ندارند.

وی تاکید کرد: مشکل غربی ها با تمدن اسلامی این است که فهم درستی از جایگاه شهید و شهادت ندارند و از درک آن نیز که در قرآن کریم به صراحت به آنها اشاره شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: تمدن غرب از فرهنگ شهید و شهادت فهمی ندارد

آملی لاریجانی: تمدن غرب از فرهنگ شهید و شهادت فهمی ندارد