مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-07سياسي

بازداشت متهم ارزی بعد از پنج سال


مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان تهران، دستور بازداشت متهم ارزی را پس از پنج سال خودداری از پرداخت جریمه صادر کرد.

- مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان تهران، دستور بازداشت متهم ارزی را پس از پنج سال خودداری از پرداخت جریمه صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شهرام محسنی گفت: تعزیرات حکومتی حکم 15 پرونده ارزی را پس از پنج سال پیگیری، اجرا و براساس ماده 23 آیین نامه این سازمان، متهم این پرونده ها را بازداشت کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: براساس بررسی های شعب رسیدگی کننده، این فرد هفت میلیون و 470 هزار یورو را در ازای واردات مواد شیمیایی مجاز در 15 مرتبه دریافت کرده اما تعهدات خود را اجرایی نکرده است.

محسنی با بیان این مطلب که حکم بدوی و تجدیدنظر این پرونده ها در سال 1397 قطعی شد، افزود: شعبه تجدید نظر در نهایت متهم را به بازگرداندن هفت میلیون و 470 هزار یورو معادل ارز دریافتی به بانک شاکی محکوم و حکم تعلیق 10 سال و 6 ماهه کارت بازرگانی را صادر کرد اما متهم از بازگرداندن ارزهای دریافتی سر باز زده و متواری شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، بانک ملت در 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت متهم ارزی بعد از پنج سال

بازداشت متهم ارزی بعد از پنج سال