مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-26پزشكي

جانمایی نقش ماماها در برنامه های «تقویت نظام شبکه» و «سلامت خانواده»


رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت از جانمایی نقش برجسته ماماها در برنامه های تقویت نظام شبکه و «سلامت خانواده» خبر داد.

- رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت خبر داد جانمایی نقش ماماها در برنامه های تقویت نظام شبکه و سلامت خانواده رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت از جانمایی نقش برجسته ماماها در برنامه های تقویت نظام شبکه و سلامت خانواده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن واعظی در تشریح نقش برجسته ماماها در نظام سلامت گفت: در نسخه جدید و اجرایی برنامه نظام ارجاع و تقویت نظام شبکه که جزو اهداف برنامه های بالادستی کشور است، نقش ماما در برنامه سلامت خانواده و خدمات تخصصی در شیوه نامه ها، جانمایی خواهد شد.

وی با اشاره به این که رشته مامایی از دیرباز در کشور فعالیت داشته و اورژانس مامایی و اورژانس زایمانی در اقصی نقاط کشور ارائه خدمت می کنند، افزود: خدمات گسترده ماماها در حوزه سلامت از سطح یک و بهداشت در مراکز جامع سلامت گرفته تا مراکز تسهیلات زایمانی، سطوح مختلف بیمارستانی تا مراکز آموزشی و پرمراجعه برای بانوان و بلوک های زایمانی قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی نقش ماماها در برنامه های «تقویت نظام شبکه» و «سلامت خانواده»

جانمایی نقش ماماها در برنامه های «تقویت نظام شبکه» و «سلامت خانواده»