مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-13اقتصادي

بیش از 80 درصد تعهد اشتغال خراسان شمالی محقق شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیش از 80 درصد تعهد اشتغال خراسان شمالی طی امسال محقق شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیش از 80 درصد تعهد اشتغال خراسان شمالی طی امسال محقق شد.

مهدی اسلام خواه اظهار کرد: تعهد اشتغال امسال خراسان شمالی ، 13 هزار و 515 نفر است که پیشرفت آن تاکنون با ثبت 10 هزار و 968 مورد به 81 درصد رسیده و پایش و نظارت بر اشتغال انجام شده در حال انجام است.

وی با اشاره به نحوه و سهم هر دستگاه اجرایی در ایجاد اشتغال، بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته هریک از دستگاه های اجرایی برحسب میزان زیرساخت و ظرفیت اشتغال های آن مشخص شده است و شناسایی افراد و متقاضیان واجد شرایط این تسهیلات توسط کمیته های فنی بررسی طرح های اشتغال زایی استان انجام و به بانک های عامل ارجاع می شود.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: از سهم 115 میلیارد تومانی مرحله اول تسهیلات مشاغل خانگی استان، تاکنون تنها 61 درصد آن پرداخت شده و این در حالی است که 124 میلیارد تومان طرح متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، وی با اشاره به تخصیص مرحله دوم اعتبارات مشاغل خانگی سال 1402 به میزان 25 میلیارد تومان به استان خراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد تعهد اشتغال خراسان شمالی محقق شد

بیش از 80 درصد تعهد اشتغال خراسان شمالی محقق شد