مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:002023-11-22سياسي

کشور در حوزه زیرساخت های شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی شامگاه چهارشنبه در آیین بهره برداری از مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری پارتاک شاهین شهر با بیان اینکه امروز مجموعه بسیار خوبی را برای زیرساخت های گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید، - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:ما در حوزه شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی هستیم و از هر نوع سرمایه گذاری در این بخش حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی شامگاه چهارشنبه در آیین بهره برداری از مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری پارتاک شاهین شهر با بیان اینکه امروز مجموعه بسیار خوبی را برای زیرساخت های گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: این مجموعه یادگار بسیار خوبی برای شاهین شهر است که با معماری خاص و حرفه ای است.

وی با بیان اینکه شاهین شهر شهری با ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است، گفت: این شهرستان دارای چهار پایگاه جهانی در حوزه میراث فرهنگی دارد که باید از این ظرفیت تمام قد استفاده شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه شاهین شهر باید تبدیل به مقصد گردشگری شود، ادامه داد: سرمایه گذاران باید به این امر ورود جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور در حوزه زیرساخت های شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی است

کشور در حوزه زیرساخت های شادی و تفریح مردم دچار عقب ماندگی است