مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-10پزشكي

بی نیازی در اعزام 90 درصد بیماران دچار سرطان به خارج از سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به زودی و با راه اندازی مرکز پزشکی هسته ای در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان، در 90 درصد موارد از اعزام بیمار دچار سرطان به خارج از استان بی نیاز خواهیم شد.

- با راه اندازی مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان انجام خواهد شد؛ بی نیازی در اعزام 90 درصد بیماران دچار سرطان به خارج از سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: به زودی و با راه اندازی مرکز پزشکی هسته ای در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان، در 90 درصد موارد از اعزام بیمار دچار سرطان به خارج از استان بی نیاز خواهیم شد.

دکتر حبیب غزنوی امروز یکشنبه در تور رسانه ای اصحاب رسانه افزود: به زودی تجهیزات پیشرفته دیگری مانند پت اسکن و سی تی سیمولاتور که بیش از 300 میلیارد تومان برای تهیه آن هزینه شده است در بیمارستان علی بن ابی طالب علیه السلام زاهدان نصب خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: در سال گذشته بیش از هزار نفر به مرکز پرتو درمانی ولایت بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان مراجعه کرده اند.

وی بیان کرد: درمان موفق بیماران در این مرکز باعث شده است تا مراجعه کنندگان زیادی از استان های شرق، شمال و جنوب شرق کشور و همچنین کشورهای همجوار داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیازی در اعزام 90 درصد بیماران دچار سرطان به خارج از سیستان و بلوچستان

بی نیازی در اعزام 90 درصد بیماران دچار سرطان به خارج از سیستان و بلوچستان