مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-17فرهنگي

5 شهر کرمانشاه صاحب سینما می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه وضعیت مطلوبی در آینده برای سینماهای استان پیش بینی کرد و گفت: در حال حاضر به لحاظ سرانه صندلی سینما، - جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص شرایط حال حاضر سینماهای استان، اظهار کرد: کرمانشاه به لحاظ سرانه صندلی سینما، جزء استان های متوسط کشور است.

  وی، از دریافت مجوز چهار سالن برای سینما در شهرستان های پاوه، صحنه، کنگاور و جوانرود خبر داد و گفت: در حال حاضر با صدور مجوزها، بخش خصوصی در حال احیای سالن ها است که این چهار سینما هم تا پایان سال جاری به سرانه صندلی ها اضافه می شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ سینما انقلاب شهر هرسین هم با پیشرفت 80 درصدی به زودی وارد چرخه سینماها می شود.

  وی وضعیت مطلوبی در آینده برای سینماهای کرمانشاه پیش بینی کرد و گفت: کمیسیون ماده 8 با احداث پردیس سینما شهر تماشا(سینمای استقلال سابق) موافقت کرده است.

برفی اضافه کرد: مسکن و شهرسازی و شهرداری در حال انجام کارهای مربوط به این پردیس هستند؛ این پردیس بزرگی برای کرمانشاه می شود که شامل سه سالن و یک سالن رو باز خواهد بود که با ورود این پردیس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهر کرمانشاه صاحب سینما می شود

5 شهر کرمانشاه صاحب سینما می شود