مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-11سياسي

اعضای خانه مطبوعات زنجان پالایش می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پس از مرحله به روز رسانی اطلاعات، پالایش اعضای خانه مطبوعات استان بر اساس اساسنامه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در رابطه با انتخابات خانه مطبوعات استان با بیان اینکه مهلت به روز رسانی مستندات و مدارک اعضای خانه مطبوعات تا پایان وقت اداری چهارشنبه 22 آذرماه جاری ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از فرایند به روز رسانی از 23 آذرماه پالایش اعضا شروع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تاکید امسال معاونت رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که مدارک اعضای خانه مطبوعات باید کامل باشد، ادامه داد: فرایند انتخابات بر اساس قانون مشخص شده و همه اقدامات توسط خانه مطبوعات انجام می شود.

وی یادآور شد: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی مدارک است و دخل و تصرفی در ثبت اعضا ندارد.

حسنی در مورد درخواست برخی از اصحاب رسانه در خصوص برگزاری انتخابات خانه به صورت حضوری اظهار کرد: با توجه به اینکه این رویداد به صورت سراسری و الکترونیکی است، طبق اعلام معاونت رسانه و تبلیغات، امکان برگزاری حضوری انتخابات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای خانه مطبوعات زنجان پالایش می شوند

اعضای خانه مطبوعات زنجان پالایش می شوند