مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-29اجتماعي

هشدار رییس بهزیستی چالوس نسبت به افزایش کارتن خواب ها در شهر


رییس بهزیستی چالوس با ابراز نگرانی از افزایش مصرف ماده مخدر گل و کارتن خواب ها در این شهرستان، گفت: این امر نیازمند توجه و حساسیت بیشتر خانواده ها است.

- ایسنا/مازندران رییس بهزیستی چالوس با ابراز نگرانی از افزایش مصرف ماده مخدر گل و کارتن خواب ها در این شهرستان، گفت: این امر نیازمند توجه و حساسیت بیشتر خانواده ها است.

مهدی حاج نوروزی امروز در نشست تخصصی با خبرنگاران با اشاره به اینکه بهزیستی با وجود خدمات زیادی که به جامعه هدف خود می دهد اما این خدمات چندان دیده نمی شود، اظهار کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی و درمان بازتوانی معتادان و زنان بی سرپرست با بکارگیری اورژانس اجتماعی 123 به جامعه هدف سرویس ارائه می شود.

وی با تاکید بر مشارکت عمومی و کمک خیرین در جهت ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش و جامعه هدف، گفت: آنچه به عنوان اعتبار دولتی اختصاص می یابد کافی و جوابگو نیست و نیاز است خیرین به بهزیستی کمک کنند.

رییس بهزیستی چالوس با تاکید بر اینکه همه تلاش مجموعه بهزیستی چالوس بر این است تا آسیب ها را کاهش یابد تا چهره شهر در مقابل سایر شهرها آسیب نبیند و این امر با اطلاع رسانی به جامعه هدف میسر می شود، افزود: رسانه ها کمک کنند جامعه هدف خود را شناسایی کنیم تا با توانمندسازی بتوانند روی پای خود بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس بهزیستی چالوس نسبت به افزایش کارتن خواب ها در شهر

هشدار رییس بهزیستی چالوس نسبت به افزایش کارتن خواب ها در شهر