مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-23حوادث

طبیب شفیق بندرانزلی درگذشت


بامداد امروز دکتر عبدالمطلب برادران نویری، طبیب شفیقی که بسیاری از اهالی بندر انزلی علاوه بر طبابت؛حلاوت محبت او را در یاد و خاطر دارند، بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

- ایسنا/گیلان بامداد امروز دکتر عبدالمطلب برادران نویری، طبیب شفیقی که بسیاری از اهالی بندر انزلی علاوه بر طبابت؛حلاوت محبت او را در یاد و خاطر دارند، بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

ساعت 4 صبح امروز پنج شنبه، دوم آبان ماه دکتر عبدالمطلب برادران نویری، طبیب شفیقی که بسیاری از اهالی بندر انزلی از پیر و جوان علاوه بر طبابت حلاوت محبت و نوع دوستی او را در یاد و خاطر دارند، بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

دکتر عبدالمطلب برادران نویری، 10 اسفند 1320 در بندر انزلی به دنیا آمد و بیش از نیم قرن سابقه طبابت داشت ضمن اینکه 10 سال در جنوب خدمت کرد و سال 57 مدیرکل بهداری بنادر خلیج فارس بود و پس از انقلاب به گیلان بازگشت یک سال در رشت و پس از آن در بندرانزلی مشغول به کار شد.

دکتر برادران نویری پزشکی بود که قبل از طبابت به پیشگیری از بیماری افراد علاقه داشت و بسیاری از اهالی بندرانزلی در خاطرشان هست که دکتر بارها به عیادت بیماران رفته بود و در بسیاری از مواقع هزینه ویزیت از نیازمندان دریافت نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیب شفیق بندرانزلی درگذشت

طبیب شفیق بندرانزلی درگذشت