مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-13سياسي

روز دانشجو روز یادآوری هویتمان است


رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه روز دانشجو روز یادآوری هویتمان است، گفت: روز دانشجو گرامیداشت این نکته بوده که بدانیم تاریخ ملت چگونه بوده است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان با بیان اینکه روز دانشجو روز یادآوری هویتمان است، گفت: روز دانشجو گرامیداشت این نکته بوده که بدانیم تاریخ ملت چگونه بوده است.

علی نظری امروز 22 آذرماه در آیین بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو، اظهار کرد: آمده ایم تا روز دانشجو روز شهدای دانشجوی مان را را گرامی بداریم.

وی افزود: آمده ایم تا گرامی بداریم و مرور کنیم تقابل استکبار و استضعاف را، آمده ایم تا گرامی بداریم و یاد کنیم تقابل میان حق و باطل را تقابل زیبایی ها و زشتی ها، کلمه طیبه با کلمه خبیثه؛ پس روز دانشجو گرامیداشت بوده برای اینکه بدانیم تاریخ این ملت چگونه بوده است.

نظری تصریح کرد: بدانیم چه کسانی خون خود را تقدیم کردند تا ما بمانیم و در امنیت زیست کنیم پس روز دانشجو روز یادآوری هویتمان بوده و یادآوری این نکته است که بدانیم که چگونه ظرفیت ها ایجاد و مکتب سازی می شود و مکتب شهید سلیمانی چگونه به وجود می آید.

رییس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: آمده ایم که گرامی بداریم و یاد کنیم از شهدای دانشجوی 16 آذر و شهدای دانشجوی دانشگاه لرستان و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو روز یادآوری هویتمان است

روز دانشجو روز یادآوری هویتمان است