مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:312023-11-23سياسي

شاهچراغی: مجریان انتخابات نگذارند شائبه طرفداری از کاندیدایی ایجاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده توسط استاندار سمنان، تاکنون اقدامات انتخابات در استان سمنان به خوبی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در ادامه هم ضرورت دارد تا از شعب اخذ رأی پیش بینی شده به صورت میدانی و دقیق بازدید صورت گیرد و به صورت مستمر، تمام ملاحظات و تمهیدات لازم در شعب اخذ رأی به منظور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و مطلوب پیش بینی شود.

شاهچراغی ادامه داد: در قانون جدید انتخابات، آمادگی کامل شعب اخذ رأی یک روز قبل از رأی گیری مورد تأکید قرار گرفته و بر همین اساس، اقدامات اجرایی، برنامه ریزی شده و در حال اجراست.

رییس ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: پیش بینی های مناسبی برای تسهیل در دسترسی عموم مردم به شعب باید انجام شود و آمادگی کامل روند اخذ رأی امری ضروری و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی در استان سمنان موظف هستند تا در حد مقدورات و بضاعت خود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات در بحث انتخابات همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهچراغی: مجریان انتخابات نگذارند شائبه طرفداری از کاندیدایی ایجاد شود

شاهچراغی: مجریان انتخابات نگذارند شائبه طرفداری از کاندیدایی ایجاد شود