مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-22اقتصادي

93 درصد جرائم سایبری استان اردبیل کشف شده است


رییس پلیس فتای استان اردبیل از کشف 93 درصدی جرائم سایبری در 8 ماهه امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 2 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: در 8 ماهه سال جاری 93 درصد از جرائم به وقوع پیوسته در فضای مجازی منجر به کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 2 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش میزان جرائم فضای مجازی در استان اردبیل، افزود: میزان جرائم فضای مجازی در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافته است که پلیس فتا استان نیز متناسب با این افزایش میزان آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم را 27 درصد بیشتر کرده است.

رییس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: طی امسال 231 نفر مرد و 76 نفر زن خاطی قانون توسط همکاران شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد است.

کلاهبرداری در قالب سامانه ثنا و سهام عدالت عمده جرائم سایبری اردبیل قهرمان طالع با اشاره به عمده جرائم سایبری در استان اردبیل، اذعان کرد: کلاهبرداری در قالب سامانه ثنا، واریز سود سهام عدالت و هم چنین تماس با شهروندان و اعلام برنده شدن در مسابقه و دریافت اطلاعات کارت بانکی از جمله پرتکرارترین جرائم سایبری استان اردبیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد جرائم سایبری استان اردبیل کشف شده است

93 درصد جرائم سایبری استان اردبیل کشف شده است