مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-26فرهنگي

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سیرجان


آیین اختتامیه نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور، عصر امروز، پنجم آذرماه در روستای نصرت آباد از توابع شهرستان سیرجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، آیین اختتامیه نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور، عصر امروز، پنجم آذرماه با حضور مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد، مدیرکل ارشاد کرمان و جمعی از مسؤولان سیرجان و دوستداران کتاب در روستای نصرت آباد از توابع شهرستان سیرجان برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل جانعلی پور مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر و تجلیل از مردم روستای نصرت آباد گفت: در طول 8 سال گذشته چنین مراسمی که مردم نصرت آباد برگزار کردند در کشور بی نظیر بود.

وی افزود:  نصرت آباد از میان چند هزار روستا که آمادگی شرکت در جشنواره را داشتند این عنوان را کسب کرده و امسال به قدری فرآیند ثبت نام سخت بود که 271روستا به مرحله نهایی برسند و روستای شما جزو 13روستای برگزیده در کشور شد و وزارت فرهنگ به قدر بضاعت در طول یک سال آینده از همه رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب، این روستا را حمایت می کند و در عین حال یک بسته کتاب به کتابخانه این روستا اهداء خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سیرجان

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سیرجان