مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-09اجتماعي

ایجاد رمپ ویژه معلولان در پل های عابر پیاده اهواز


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه رمپ ویژه معلولان برای همه اتوبوس های شهری نصب می شود، گفت: ایجاد رمپ در پل های عابر پیاده آغاز شده است و امیدواریم تا آخر سال بخش عمده آن عملیاتی شود.

- ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه رمپ ویژه معلولان برای همه اتوبوس های شهری نصب می شود، گفت: ایجاد رمپ در پل های عابر پیاده آغاز شده است و امیدواریم تا آخر سال بخش عمده آن عملیاتی شود.

حجت الله سلیمانی در نشست نخبگان معلول با استاندار خوزستان که امروز (18 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تقاضاهای جامعه معلولان، امکان پارک خودرو ویژه معلولان است که از مردادماه تاکون پنج نقطه در کیانپارس، هشت نقطه در امانیه و هفت نقطه در مرکز شهر اهواز برای این افراد اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه دوستان گفته بودند این موضوع رعایت نمی شود، از چند نقطه بازدید داشتم و دیدم این صحبت درست است و حتی در محل پارک خودروی معلولان، پارک دوبل شده بود؛ با پلیس راهور تماس گرفتم و درخواست کردم و آن ها نیز دستور دادند که کد تخلف در محل پارک معلولان را به صورت ویژه کنترل شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: امسال شورای شهر اهواز مصوب کرد که ماهانه 500 میلیون تومان کمک بلاعوض به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رمپ ویژه معلولان در پل های عابر پیاده اهواز

ایجاد رمپ ویژه معلولان در پل های عابر پیاده اهواز