مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-30بين الملل

پاپ تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را اقدام تروریستی خوانده


پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان در تماسی که قبلاً فاش نشده، به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب تروریسم در نوار غزه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاپ فرانسیس در تماس تلفنی با اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را عملیات تروریستی توصیف کرده است.

به گفته یک مقام ارشد صهیونیست، هرتزوگ به پاپ اعتراض کرد و این موضع را تکرار کرد که دولت اسراییل برای دفاع از مردم خود در غزه آنچه لازم است انجام می دهد ، اما پاپ به او گفت: مسئولین واقعا باید پاسخگو باشند، نه غیرنظامیان.

با توجه به تبادلات دیپلماتیک - صهیونیست ها این گفتگو را آن قدر بد می دانستند که آن را علنی نکردند- این مفهوم واضح به نظر می رسد: پاپ عملیات آنها در غزه را اقدامی تروریستی می داند.

این مقام ارشد صهیونیست می گوید: چگونه می توان این سخنان را تفسیر کرد؟ واتیکان در بیانیه ای برای واشنگتن پست، تماس پاپ و هرتزوگ را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: این تماس تلفنی، مانند تماس های دیگر در همان روزها، در چارچوب تلاش های پدر مقدس با هدف مهار شدت و دامنه وضعیت درگیری در سرزمین مقدس انجام می شود.

سخنگوی دفتر رییس رژیم صهیونیستی از اظهار نظر خودداری کرد و گفت: ما تمایلی به اشاره به گفتگوهای خصوصی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را اقدام تروریستی خوانده

پاپ تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را اقدام تروریستی خوانده