مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-06حوادث

خونی که به خاطر یک سگ ریخته شد


فرار مرگبار راننده با مشروبات الکلی/ زنی درخط پایان!/ قصاص؛ مجازات سرقت مرگبار رمز ارز/ ماجرای باند مخوف جغد های شبگرد!/ خونی که به خاطر یک سگ ریخته شد/ عاملان سرقت کامپیوتر خودرو ها در تور پلیس/ نقشه سرایدار طمعکار برای سرقت از خانه پزشک پولدار - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه پانزدهم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  فرار مرگبار راننده با مشروبات الکلی راننده ای که در خودروی خود مشروبات الکلی قاچاق جاساز کرده بود هنگام فرار از دست مأموران جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید زنی درخط پایان! بعد از آن که از همسرم طلاق گرفتم به روابط گناه آلود روی آوردم و در حالی که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشتم بیشتر اوقاتم را با دوستانم می گذراندم و برای آن که از شر مزاحمان خیابانی راحت شوم، لباس های مردانه می پوشیدم تا این که با یک تصمیم احمقانه در خط پایان زندگی قرار گرفتم و.

بیشتر بخوانید قصاص؛ مجازات سرقت مرگبار رمز ارز مرد طمعکار که با همدستی دوستش و با انگیزه سرقت رمز ارز، یکی از دوستانشان را به قتل رسانده بودند، به قصاص و حبس محکوم شدند.

بیشتر بخوانید ماجرای باند مخوف جغد های شبگرد! اعضای باند مخوف معروف به جغد های شبگرد که از رانندگان مسافربر زورگیری می کردند در حالی با هوشیاری نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونی که به خاطر یک سگ ریخته شد

خونی که به خاطر یک سگ ریخته شد