مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10اجتماعي

تعطیلات تابستانی مدارس حذف می شود؟


رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش گفت: طرحی که بخواهد تعطیلات مدارس را ساماندهی کند هنوز به طور کامل تهیه نشده است و در حال بررسی این موضوع هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  فارس نوشت: علی محبی رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش درباره احتمال تغییر تقویم آموزشی مدارس و پیش بینی تعطیلات زمستانی عنوان کرد: پیش از این طرح ساماندهی تعطیلات با بررسی برخی پژوهش ها تدوین شده بود و هم اکنون نیز پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، یک طرح پژوهشی را در این باره آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از خروجی های آزمون تیمز و پرلز این است که زمان آموزش در ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان پایین ترین است یعنی حدود 60 درصد زمان آموزش سایر کشورها را داریم، وقتی زمان آموزش کم باشد نمی توان توقع کیفیت آموزش را داشت.

محبی با اشاره به اینکه در گذشته ساعت آموزش مدارس را به دلایل مختلف کم کردند، عنوان کرد: یک برنامه مطالعاتی در دستور کار  پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش است و طرحی را هم مرکز پژوهش های مجلس با عنوان ساماندهی تقویم آموزشی انجام داده که به مجلس ارائه شده است، در این طرح به دنبال تنوع در آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط اقلیم های مختلف در کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات تابستانی مدارس حذف می شود؟

تعطیلات تابستانی مدارس حذف می شود؟