مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 17:302023-11-30اقتصادي

نجابت: شرکت پخش فراورده های نفتی زندگی مردم را به سامانه های گیج کننده گره زده است


نماینده مردم شیراز و زرقان در شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نابسامان توزیع فرآورده های نفتی گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با گره زدن زندگی اقشار مردم به سامانه های تو در تو و گیج کننده به دنبال چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روح الله نجابت در سلسله توییت های نسبت به عملکرد وزارت نفت و مشکلات نفت سفید، بنزین و گاز مایع انتقاد کرد.

وی در این توییت گفت: روزی صف های طولانی بنزین و روزی کیفیت نامناسب و غیر قابل استفاده آن، روزی کمبود یا نبود کارت سوخت در جایگاه ها و امروز با شروع فصل سرما افزایش قیمت چندین برابری و عدم توزیع مناسب سیلندر گاز مایع و نفت سفید خانوار زندگی مردم به ویژه قشر محروم جامعه را آشفته کرده است.

وی افزود: وقتی تولید گاز مایع در کشور دو و نیم برابر مصرف است و بخشی از گاز مایع فلر می شود، چرا دقیقاً با آغاز فصل سرما زمانی که بستر توزیع گاز مایع سهمیه ای با اخلال مواجه است به فکر اصلاح نرخ مازاد بر سهمی افتاده اند؟ نجابت گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با گره زدن زندگی اقشار مردم به سامانه های تو در تو و گیج کننده به دنبال چیست؟   وی، تدبیر را حلقه گمشده در وزارت نفت عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم مکرر در خلوت و جلوت تذکر و هشدار داده ام و اکنون معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجابت: شرکت پخش فراورده های نفتی زندگی مردم را به سامانه های گیج کننده گره زده است

نجابت: شرکت پخش فراورده های نفتی زندگی مردم را به سامانه های گیج کننده گره زده است