مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03سياسي

محمدبیگی: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات کرد


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات نمود و آن را ارتقاء داد اما همواره مجلس مقتدر مورد هجمه های گوناگون قرار گرفته است.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات نمود و آن را ارتقاء داد اما همواره مجلس مقتدر مورد هجمه های گوناگون قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 12 آذر 1402 صحن مجلس در تذکری شفاهی با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به دنیا اعلام می کنم میوه شجره طیبه بسیج در سطح جهان، آزادی فلسطین و غزه خواهد بود.

وی همچنین با گرامیداشت روز معلولین، انتقاداتی درباره اجرایی نشدن کامل مناسب سازی و استخدام معلولان و قانون حمایت از معلولان مطرح کرد.

این نماینده مجلس در ادامه فرارسیدن روز مجلس را گرامیداشت و گفت: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات نمود و آن را ارتقاء داد اما همواره مجلس مقتدر مورد هجمه های گوناگون قرار گرفته؛ سوال من این است که چه کسی پشت این جریانات قرار گرفته که به راحتی اخبار دروغ پراکنی و تخریب مجلس انقلابی برای آیندگان سر از بی بی سی درمی آورد؟ نهادهای نظارتی و قوه قضاییه به میدان بیایند و ضمن رسیدگی با خاطیان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدبیگی: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات کرد

محمدبیگی: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات کرد