مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-12سياسي

آماده انجام کارهای جهادی در لرستان هستیم


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: کار جهادی کردن و از موانع عبور کردن از دیگر فرامین مقام معظم رهبری است و جز با کار جهادی بر مشکلات غلبه نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار نعمت اله باقری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان که با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری در خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم بتوانم در مسوولیتی که به من محول شده است خادم مردم باشم، اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار می گیرم تا بتوانیم انتظارات فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در راستای اهداف و ماموریت انقلاب اسلامی و سپاه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: قبل از اینکه به لرستان بیایم از برخی افراد مانند سردار کشکولی کسب اجازه کردم که به عنوان خادم در استان حضور پیدا کنم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های مردم لرستان، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدا سلحشوری، صداقت، رفاقت و وفاداری را از خصوصیات مردم استان بیان کردند.

 باقری افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند: اگر دیگران از سلحشوری و شجاعت رزمندگان لر صحبت می کنند من از نزدیک این را دیدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده انجام کارهای جهادی در لرستان هستیم

آماده انجام کارهای جهادی در لرستان هستیم