مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-11اجتماعي

سیاست های کلان پنجاه سال اخیر، متهم اصلی آلودگی هوای اصفهان


رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: علت اصلی آلودگی هوای اصفهان به سیاست های کلان در پنجاه سال اخیر بازمی گردد و بارگذاری هایی که با وجود شرایط موجود اصفهان همچنان در حال شکل گیری است.

- بابک صادقیان، رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آلودگی هوای اصفهان، اظهار داشت: مشکل اصلی آلودگی هوا و سایر مسائل زیست محیطی اصفهان که سال به سال نیز بیشتر می شود، شبیه نامعادله ای است که یک سوی آن توسعه نامتعارف و شرایط اقلیمی خاص این خطه بوده و سوی دیگر این نامعادله وزنه سبک حفظ محیط زیست است.

وی با بیان اینکه این نامعادله امروز و دیروز به وجود نیامده است، خاطرنشان کرد: نامعادله زیست محیطی اصفهان از پنج دهه قبل شروع شد و بر آن اصرار داشتیم و اکنون با وجود تلاش های مقطعی که صورت می گیرد پاسخگوی تعادل بخشیدن به این نامعادله نیست زیرا شرایط اقلیمی را دهه های گذشته در نظر نگرفتیم.

صادقیان افزود: اگر گذشتگان ما به شرایط اقلیمی اصفهان توجه می کردند این حجم از صنعت و جمعیت در شعاع 50 کیلومتر شهر اصفهان شکل نمی گرفت.

رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه 70 درصد صنعت و جمعیت استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های کلان پنجاه سال اخیر، متهم اصلی آلودگی هوای اصفهان

سیاست های کلان پنجاه سال اخیر، متهم اصلی آلودگی هوای اصفهان