مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-07سياسي

وقتی کومله 60 دانشجوی تهرانی را شهید کرد


شاید خیلی ها روز دانشجو را با شهدای 16 آذرماه سال 1332 بشناسند، اما چه بسیار دانشجویان نخبه شهیدی که برای پیشبرد اهداف والای کشور با فعالیت های عمرانی در جبهه از جان خود گذشتند تا نام ایران سرافراز باقی بماند و راویت امروز ما روایتی از جنس اراده دانشجویان .

- گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: گاهی اوقات در زندگی اتفاقاتی رخ می دهد که انگشت به تعجب می مانید؛ چرا این طور شد؟ اتفاقی که شما را تا نزدیکی شهادت می برد، اما خودتان خبر ندارید سرنوشت برای شما چه بازی هایی دیده است.

سخن از یک آقای دکتر طب سنتی است، از قضا در دوران کرونا او و تیم تحقیقاتی اش توانستند کاری کارستان را انجام دهند، اما همین آقای دکتر سرنوشتی عجیب دارد، سرنوشتی که با دفاع مقدس و حتی کومله عجین شده است، برای خواندن این داستان جذاب همراه ما باشید: شهادت دانشجویان شهید در مرزهای غربی توسط کومله نامش سردار محمدی جیرنده است، تازه یک مقدار دوران امدادگری را گذارنده بود که به عنوان رزمنده در جبهه حاضر شد، قرار بود یک عملیات برون مرزی از سوی قرارگاه رمضان در آن سوی مرز انجام شود، او و 44 رزمنده دیگر به عنوان نیروهای کمکی راهی منطقه شدند تا به کمک گردان مهندسی قرارگاه بشتابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کومله 60 دانشجوی تهرانی را شهید کرد

وقتی کومله 60 دانشجوی تهرانی را شهید کرد