مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-20سياسي

رویداد «پیشگام» می تواند نخبگان را برای حل مسائل به میدان بیاورد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رویداد پیشگام یک رویداد مسئله محور و به دنبال حل مسائل با همکاری عموم جامعه است لذا می تواند حلقه اتصال این ظرفیت ها برای رشد جامعه باشد.

- رویداد پیشگام می تواند نخبگان را برای حل مسائل به میدان بیاورد ایسنا/قزوین رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رویداد پیشگام یک رویداد مسئله محور و به دنبال حل مسائل با همکاری عموم جامعه است لذا می تواند حلقه اتصال این ظرفیت ها برای رشد جامعه باشد.

حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری رویداد پیشگام قزوین اظهار کرد: دومین رویداد پیشگام به همت مرکز ایتان و پیشگام و با همکاری و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین امروز 29 آذر در قزوین آغاز به فعالیت کرده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: دومین رویداد پیشگام قزوین طی 2 مرحله سه روزه در پایان هفته جاری و هفتم هشتم و نهم دی ماه در 6 روز برگزار خواهد شد.

گروه های شرکت کننده در این رویداد پیش از برگزاری آن مصاحبه شده و با موضوعات مشخصی فعالیت و به حل مسئله می پردازند.

وی بیان کرد: رویداد پیشگام کمکی به مدل مردمی سازی دولت و حاکمیت است و برای شرکت در این رویداد 80 تیم در قزوین ثبت نام کرده اند که از این میان 30 تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «پیشگام» می تواند نخبگان را برای حل مسائل به میدان بیاورد

رویداد «پیشگام» می تواند نخبگان را برای حل مسائل به میدان بیاورد